1 rezultat
Artistir Mici
Ben Andoni
Booth / Colomb / Williams / Bizup / Fitzgerald
Bruno Ollivier
Dominique Dangy des Desert
Donatien Mary
Dorian Koçi
Eliette Abécassis
Emannuel Levinas
Eric Maigret
Esilda Luku
Fatos Baxhaku
Francis Balle
François d'Arcy
Frédéric Morlot
Georges Vermelle
Gilles Jacoud
Gillian Doyle
Henri Denis
Henryk Sienkiewicz
Jacques Gerstlé, & Christophe Piar
Jakob Rachmanski
Jean –Yves Letessier, Jacques Silvano dhe Robert Soin
Jean Paul Mongin
Jean Pradel, Geert Corstens, Gert Vermeulen
Jean-Jacques Fdida
Jean-Philippe Pierron
Jeffrey Sachs
Jérôme Meyer - Bisch
Jonila Godole
Lilian Thuram
Line Faden-Babin
Marion Muller-Collard
Michel Fromont
Miriam Henke
Nathalie Prince & Christophe Prince
Olga Tokarçuk
Pascal Fauliot
Patrick Fischmann
Pierre Calame
Pierre-Yves Monjal
Pilo Llaguri
Ramadan Cipuri
Robert Harris
Robert Soin
Romain Gary
Ronan De Calan
Ryszard Kapuscinski
S. Hennion, M. Bris, M. Del Sol
Salim Mokaddem, Yann Le Bras
Stefan Taçi
Stefan Taci
Thomas Piketty
Yan Marchand
Ylli Dimraj
Yves Doutriaux, Christian Lequesne
Artan Fuga
Arjan Konomi
Cyril Nourissat
Daniel Goutmann
Elisabeth Champseix & Jean Paul Champseix
Eric Scherer
Gerard Legier
Jacques Sapir
Jean Paul Jacqué
Laurent Gaudé
Pradel/Corstens/Vermeulen
Richard Kapuschinski
Rikard Ljarja
-
A Edukojmë Qytetarë në Shkollë? Lek 1,000
Të vijosh sot me edukimin narrativ në shkollë, që e paraqet realitetin si statik, të izoluar, të parashikueshëm dhe të shkëputur nga përvoja jetësore e të rinjve, nënkupton formimin dogmatik të tyre, që nuk i përgjigjet një shoqërie demokratike në një botë gjithnjë e më të ndërvarur.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” analizon në mënyrë shterruese dhe të pasur me paraqitje vizuale mënyrën e përcjelljes së dijes në lëndë të shkencave humane e sociale në arsimin e mesëm të ulët dhe të lartë në Shqipëri. Duke u mbështetur në qasjen teorike ndaj njohjes së John Dewey, Maurice Merleau – Ponty, Paul Ricoeur, Karl Popper, etj., dhe burimet e gjeneruara nga kërkimi empirik, studimi analizon sa dhe si transmetohet dija nëpërmjet programeve mësimore, teksteve shkollore dhe metodave të mësimdhënies. Nëpërmjet analizës sasiore dhe cilësore të instrumenteve të procesit mësimor dhe aktorëve socialë të përfshirë në të, studimi nxjerr në pah se edukimi në Shqipëri vazhdon të vuajë nga “sëmundja narrative”, se dija e përcjellë brezit të ri është jo plurale, e padiversifikuar dhe e pakontekstualizuar, se nuk është kapërcyer kontradikta mësues-nxënës, dhe se familja nuk është pjesë integrale e përvojës mësimore të fëmijës.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” i drejtohet studiuesve dhe politikëbërësve në fushën e arsimit, mësuesve, prindërve, por edhe një audience më të gjerë të interesuar për problematikat dhe sfidat e shkollës sot për edukimin me botëkuptim demokratik të të rinjve, që të veprojnë si qytetarë aktivë dhe të përgjegjshëm për mirëfunksionimin e një shoqërie demokratike.
Librin mund t’jua dërgojmë në mënyrë të personalizuar në adresën që ju dëshironi, në Shqipëri
dhe kudo në Botë
.
Dërgesë postare falas brenda vendit dhe sipas tarifave të Postës Shqiptare për porositë jashtë vendit.
Porosia bëhet këtu në vijim te kategoria BLI TANI, por edhe direkt me
069 36 41 353, whatsapp, në messenger https://www.facebook.com/Botimetpapirus/instagram https://www.instagram.com/p/Cxcp7QMtZtl/
Pagesa on line paypal me kartë ose në cash.