A Edukojmë Qytetarë në Shkollë?
Lek 1,000
Të vijosh sot me edukimin narrativ në shkollë, që e paraqet realitetin si statik, të izoluar, të parashikueshëm dhe të shkëputur nga përvoja jetësore e të rinjve, nënkupton formimin dogmatik të tyre, që nuk i përgjigjet një shoqërie demokratike në një botë gjithnjë e më të ndërvarur.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” analizon në mënyrë shterruese dhe të pasur me paraqitje vizuale mënyrën e përcjelljes së dijes në lëndë të shkencave humane e sociale në arsimin e mesëm të ulët dhe të lartë në Shqipëri. Duke u mbështetur në qasjen teorike ndaj njohjes së John Dewey, Maurice Merleau – Ponty, Paul Ricoeur, Karl Popper, etj., dhe burimet e gjeneruara nga kërkimi empirik, studimi analizon sa dhe si transmetohet dija nëpërmjet programeve mësimore, teksteve shkollore dhe metodave të mësimdhënies. Nëpërmjet analizës sasiore dhe cilësore të instrumenteve të procesit mësimor dhe aktorëve socialë të përfshirë në të, studimi nxjerr në pah se edukimi në Shqipëri vazhdon të vuajë nga “sëmundja narrative”, se dija e përcjellë brezit të ri është jo plurale, e padiversifikuar dhe e pakontekstualizuar, se nuk është kapërcyer kontradikta mësues-nxënës, dhe se familja nuk është pjesë integrale e përvojës mësimore të fëmijës.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” i drejtohet studiuesve dhe politikëbërësve në fushën e arsimit, mësuesve, prindërve, por edhe një audience më të gjerë të interesuar për problematikat dhe sfidat e shkollës sot për edukimin me botëkuptim demokratik të të rinjve, që të veprojnë si qytetarë aktivë dhe të përgjegjshëm për mirëfunksionimin e një shoqërie demokratike.








- Dërgesat & Kthimet
Dorëzimi
Ne dërgojmë porosi në të gjithë botën. Të gjitha porositë dërgohen me anë të postës Shqiptare. Transporti gjithmonë falas për porositë mbi 200 dollarë amerikanë. Gjatë periudhave të festave dhe promocioneve, koha e dorëzimit mund të jetë më e gjatë se normalja.Kthimet
Botimet Papirus do të pranojë shkëmbime dhe kthime brenda 30 ditëve nga data e blerjes , me kthimin e origjinalit e dhënien a arsyeve objektive të kthimit të porosisë. Kthimi juaj zakonisht do të përpunohet brenda një jave deri në një javë e gjysmë. Ne do t'ju dërgojmë një email për njoftimin e kthimit të porosisë. Ju lutemi, lini 1-3 ditë pune që rimbursimet të merren në formën origjinale të pagesës pasi të jetë përpunuar kthimi.Ndihmë
Dërgoni një email ose na kontaktoni në numrin e mëposhtëm të kontaktit nëse keni ndonjë pyetje ose ju duhet ndihmë. Email: info@papirus.al Celular: (+355) 69 36 41 353 - Pyetje?
Të vijosh sot me edukimin narrativ në shkollë, që e paraqet realitetin si statik, të izoluar, të parashikueshëm dhe të shkëputur nga përvoja jetësore e të rinjve, nënkupton formimin dogmatik të tyre, që nuk i përgjigjet një shoqërie demokratike në një botë gjithnjë e më të ndërvarur.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” analizon në mënyrë shterruese dhe të pasur me paraqitje vizuale mënyrën e përcjelljes së dijes në lëndë të shkencave humane e sociale në arsimin e mesëm të ulët dhe të lartë në Shqipëri. Duke u mbështetur në qasjen teorike ndaj njohjes së John Dewey, Maurice Merleau – Ponty, Paul Ricoeur, Karl Popper, etj., dhe burimet e gjeneruara nga kërkimi empirik, studimi analizon sa dhe si transmetohet dija nëpërmjet programeve mësimore, teksteve shkollore dhe metodave të mësimdhënies. Nëpërmjet analizës sasiore dhe cilësore të instrumenteve të procesit mësimor dhe aktorëve socialë të përfshirë në të, studimi nxjerr në pah se edukimi në Shqipëri vazhdon të vuajë nga “sëmundja narrative”, se dija e përcjellë brezit të ri është jo plurale, e padiversifikuar dhe e pakontekstualizuar, se nuk është kapërcyer kontradikta mësues-nxënës, dhe se familja nuk është pjesë integrale e përvojës mësimore të fëmijës.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” i drejtohet studiuesve dhe politikëbërësve në fushën e arsimit, mësuesve, prindërve, por edhe një audience më të gjerë të interesuar për problematikat dhe sfidat e shkollës sot për edukimin me botëkuptim demokratik të të rinjve, që të veprojnë si qytetarë aktivë dhe të përgjegjshëm për mirëfunksionimin e një shoqërie demokratike.








Koleksioni: Komunikim |
Autore: Esilda Luku |
Nr. Faqesh: 266 faqe |
ISBN: 978-9928-325-396 |
Ҫmimi Kopertinës: 1000 Lekë |
Pesha:0.250kg |
Autori |
---|
5 |
|
0 |
4 |
|
0 |
3 |
|
0 |
2 |
|
0 |
1 |
|
0 |
Thank you!
Your review has been submittedLibra të ngjashëm
Ky libër trajton shoqërinë shqiptare nga viti 1990 deri në fillimet e shekullit të ri duke shtruar pyetje për disa nga problematikat më të rëndësishme në vendin tonë. -Si e ndikoi i ashtuquajturi “Ligji për Tokën”, numër 7501, ekonominë shqiptare në vitet ‘90 dhe në vazhdim dhe çfarë pasojash negative pati ai mbi prodhimin e ekonomisë vendase? – Emigrimi brenda dhe jashtë vendit i masave të gjera të popullsisë e pasuron apo e ka varfëruar shoqërinë shqiptare? “Ekonomia e përmbysur” në zonat e mëdha urbane është bërë modeli ekonomik i tyre. Përse ajo prodhon varfëri urbane, papunësi, rritje taksash lokale dhe boshatisje demografike të territorit? Ky libër trajton shoqërinë shqiptare nga viti 1990 deri në fillimet e shekullit të ri duke shtruar pyetje për disa nga problematikat më të rëndësishme në vendin tonë. -Si e ndikoi i ashtuquajturi “Ligji për Tokën”, numër 7501, ekonominë shqiptare në vitet ‘90 dhe në vazhdim dhe çfarë pasojash negative pati ai mbi prodhimin e ekonomisë vendase? – Emigrimi brenda dhe jashtë vendit i masave të gjera të popullsisë e pasuron apo e ka varfëruar shoqërinë shqiptare? “Ekonomia e përmbysur” në zonat e mëdha urbane është bërë modeli ekonomik i tyre. Përse ajo prodhon varfëri urbane, papunësi, rritje taksash lokale dhe boshatisje demografike të territorit?








Përse demokracia që për parim është decentralizim dhe vetëqeverisje është tjetërsuar në centralizim partiako-burokratik, përse tregu që duhet të udhëhiqet nga idealet e konkurrencës sa më perfekte na është kthyer në një monopol politiko-oligarkik, përse Shqipëria në vend të modernizohet, ka mbetur teknologjikisht shoqëri e shekullit të 20-të, përse në vend të drejtave të fuqishme qytetare…








Politikat e Bashkimit Evropian mbeten në pjesën më të madhe një çështje e specialistëve, të cilët i studiojnë dhe i trajtojnë ato veç nga njëra-tjetra. Libri paraqet politikat e ndryshme evropiane në formë të përmbledhur dhe didaktike njëherazi, duke i sjellë ato në gjendjen e tyre aktuale pa referencat e të kaluarës.








Të gjitha shoqëritë njerëzore kanë nevojë të justifikojnë pabarazitë e tyre: atyre u duhen gjetur arsyet, përndryshe e gjithë struktura politike dhe shoqërore rrezikon të shembet. Ideologjitë e të shkuarës, nëse i studiojmë nga afër, nuk janë gjithmonë më të çmendura se ato të sotmet. Vetëm duke treguar trajektoret e shumta dhe ndërthurjet e mundshme ne mund të vëmë në pikëpyetje vetë themelet e institucioneve tona dhe të parashikojmë kushtet për transformimin e tyre.
Duke u bazuar në të dhëna krahasuese të jashtëzakonshme për nga shtrirja dhe thellësia e tyre, ky libër ripërcakton në një perspektivë ekonomike, sociale, intelektuale dhe politike, historinë dhe të ardhmen e regjimeve të mbështetura në pabarazi, që nga shoqëritë e vjetra tri funksionale dhe skllavopronare, deri te shoqëritë moderne postkolonialiste dhe hiperkapitaliste, duke kaluar nga shoqëritë pronësore, kolonialiste, komuniste dhe socialdemokrate.
Drejtor i studimeve në Shkollën e Studimeve të Avancuara në Shkenca Sociale dhe Profesor në Shkollën Ekonomike të Parisit, Thomas Piketty është autori i Kapitali në shekullin XXI (2013), i përkthyer në 40 gjuhë dhe i shitur më shumë se 2.5 milionë kopje, vazhdim i të cilit është ky libër.








Ribotimi i librit ‘’Evropa monetare’’(2006) i përgjigjet nevojës në rritje për informacion dhe dije mbi funksionimin e zonës euro, duke qenë më shumë se thjesht një hyrje në fenomenet monetare. Një libër i cili parashtron sfidën e dyfishtë me të cilën përballet Evropa monetare, realizimin me sukses të zgjerimit të saj brenda një kuadri ku politika monetare të mund të kryhet në koherencë me pjesën tjetër të politikës ekonomike.








Botimi i 11-të i librit ‘’Historia e mendimit ekonomik’’, dëshmon rëndësinë që ka studimi i sistemeve kryesore të vendeve perëndimore në formimin e studentëve të ekonomikut. Që nga
mendimi parashkencor deri te debatet e doktrinave bashkëkohore, do të gjejmë të gjithë ecurinë e një disipline, e cila për shumë kohë u influencua nga koncepte të idealizmit grek, të artikuluara në kundërshti të shumta.








Sfera e të drejtës sociale nuk i ka shpëtuar lëvizjes së mondializimit dhe rajonalizimit të së drejtës, e cila u shfaq në fillim të shekullit të XX-të, duke i përballur të drejtat kombëtare me influencën e normave ‘’ të huaja’’ që kishin origjinë dhe intensitete të ndryshme. Në këtë mënyrë u zhvilluan disa burime të së drejtës sociale. Libri ndahet në dy pjesë: E drejta sociale Evropiane dhe Ndërkombëtare e qarkullimit të lirë të personave dhe E Drejta Sociale Evropiane dhe Ndërkombëtare e ndërmarrjes.








Është një libër me gjashtë pjesë që trajton mediat dhe mjeshtëritë e informacionit masiv. Autori ka menduar të paraqesë teoritë e mëdha të medias masive dhe të informacionit publik. Në mënyrë të përmbledhur gjenden idetë e mendimtarëve më të shquar të dy shekujve të fundit në këtë fushë. Të gjithë kërkojnë të vërtetën, kërkojnë fakte, duan ta verifikojnë informacionin e marrë, përpiqen të gjejnë shkaqet e ngjarjeve. Por, a e dimë gjithmonë qartë se cfarë është një fakt? A e dimë se çfarë kuptohet me termin «e vërtetë»? A e dimë se cfarë është lidhja shkak – pasojë dhe se si është transformuar mendimi njerëzor për këtë lidhje gjatë shekujve?



Dërgesë postare falas brenda vendit dhe sipas tarifave të Postës Shqiptare për porositë jashtë vendit.



Një paraqitje besnike e disa prej aspekteve të filozofisë së autorit, të formuluara nga vetë ai, duke përshtatur për veprën e tij një pikëpamje të përgjithshme, duke pranuar thjeshtimin e argumentave të tij dhe duke mbetur gjithmonë besnik i stilit të shkrimeve të Lévinas-it. Dhjetë intervista të cilat ndjekin zhvillimin e mendimit të autorit që nga vitet e shkollimit deri në artikujt e tij të fundit. Këto intervista u regjistruan dhe u përhapën në radio nga stacioni France-Culture në shkurt-mars 1981.
🎄Përgjatë muajit të festave librin e përfitoni në ofertë.🎄








Bota ka njohur mjaft episode baticash dhe zbaticash, si ky i fillim shekullit të XXI i cili shënon nisjen e një sprapsjeje të globalizimit ekonomik, i cili në vende të ndryshme u njoh edhe me termin ‘’mondializim’’. Përballë krizës globale të kapitalizmit, shohim tashmë qeveritë ose ekonomistët e shquar të djegin atë që e kanë adhuruar, tregun, dhe të rehabilitojnë shtetin që dikur e përbaltnin.








Libri është ndërtuar në formën e refleksioneve të lidhura me përshkrime të hollësishme të realiteve urbane të sotme në Shqipëri. Lexuesi do të gjejë analiza me sy kritik të urbanizimit në Tiranë, Krujë, Sarandë, Berat, Pogradec, etj. Të gjitha këto jo si qëllim në vetvete, por për të nxjerrë përfundime më të gjera që janë ballafaquar edhe me ide të autorëve të mëdhenj të fushës të filozofisë dhe të urbanistikës. Titulli ka domethënien e vet, sepse autori në libër mendon që modeli i qytetit te ndërtesat shumëkatëshe, te mbipopullimi urban, ky model qyteti ka rënë, ka degraduar dhe nuk ka më asnjë të ardhme.



Dërgesë postare falas brenda vendit dhe sipas tarifave të Postës Shqiptare për porositë jashtë vendit.



Pesëmbëdhjetë vite hulumtim dhe studim, i mbështetur mbi të dhëna historike dhe krahasuese shumë më të gjera sesa punimet e mëparshme.Duke përshkruar tri shekuj dhe mbi njëzet vende, ripërtërin tërësisht kuptimin mbi dinamikën e kapitalizmit, duke e vendosur kontradiktën e tij themelore në raportin midis rritjes ekonomike dhe kthimit nga kapitali.








Përshtypjet
Nuk ka përshtypje për këtë libër.