A Edukojmë Qytetarë në Shkollë?
Lek 1,000
Të vijosh sot me edukimin narrativ në shkollë, që e paraqet realitetin si statik, të izoluar, të parashikueshëm dhe të shkëputur nga përvoja jetësore e të rinjve, nënkupton formimin dogmatik të tyre, që nuk i përgjigjet një shoqërie demokratike në një botë gjithnjë e më të ndërvarur.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” analizon në mënyrë shterruese dhe të pasur me paraqitje vizuale mënyrën e përcjelljes së dijes në lëndë të shkencave humane e sociale në arsimin e mesëm të ulët dhe të lartë në Shqipëri. Duke u mbështetur në qasjen teorike ndaj njohjes së John Dewey, Maurice Merleau – Ponty, Paul Ricoeur, Karl Popper, etj., dhe burimet e gjeneruara nga kërkimi empirik, studimi analizon sa dhe si transmetohet dija nëpërmjet programeve mësimore, teksteve shkollore dhe metodave të mësimdhënies. Nëpërmjet analizës sasiore dhe cilësore të instrumenteve të procesit mësimor dhe aktorëve socialë të përfshirë në të, studimi nxjerr në pah se edukimi në Shqipëri vazhdon të vuajë nga “sëmundja narrative”, se dija e përcjellë brezit të ri është jo plurale, e padiversifikuar dhe e pakontekstualizuar, se nuk është kapërcyer kontradikta mësues-nxënës, dhe se familja nuk është pjesë integrale e përvojës mësimore të fëmijës.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” i drejtohet studiuesve dhe politikëbërësve në fushën e arsimit, mësuesve, prindërve, por edhe një audience më të gjerë të interesuar për problematikat dhe sfidat e shkollës sot për edukimin me botëkuptim demokratik të të rinjve, që të veprojnë si qytetarë aktivë dhe të përgjegjshëm për mirëfunksionimin e një shoqërie demokratike.








- Dërgesat & Kthimet
Dorëzimi
Ne dërgojmë porosi në të gjithë botën. Të gjitha porositë dërgohen me anë të postës Shqiptare. Transporti gjithmonë falas për porositë mbi 200 dollarë amerikanë. Gjatë periudhave të festave dhe promocioneve, koha e dorëzimit mund të jetë më e gjatë se normalja.Kthimet
Botimet Papirus do të pranojë shkëmbime dhe kthime brenda 30 ditëve nga data e blerjes , me kthimin e origjinalit e dhënien a arsyeve objektive të kthimit të porosisë. Kthimi juaj zakonisht do të përpunohet brenda një jave deri në një javë e gjysmë. Ne do t'ju dërgojmë një email për njoftimin e kthimit të porosisë. Ju lutemi, lini 1-3 ditë pune që rimbursimet të merren në formën origjinale të pagesës pasi të jetë përpunuar kthimi.Ndihmë
Dërgoni një email ose na kontaktoni në numrin e mëposhtëm të kontaktit nëse keni ndonjë pyetje ose ju duhet ndihmë. Email: info@papirus.al Celular: (+355) 69 36 41 353 - Pyetje?
Të vijosh sot me edukimin narrativ në shkollë, që e paraqet realitetin si statik, të izoluar, të parashikueshëm dhe të shkëputur nga përvoja jetësore e të rinjve, nënkupton formimin dogmatik të tyre, që nuk i përgjigjet një shoqërie demokratike në një botë gjithnjë e më të ndërvarur.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” analizon në mënyrë shterruese dhe të pasur me paraqitje vizuale mënyrën e përcjelljes së dijes në lëndë të shkencave humane e sociale në arsimin e mesëm të ulët dhe të lartë në Shqipëri. Duke u mbështetur në qasjen teorike ndaj njohjes së John Dewey, Maurice Merleau – Ponty, Paul Ricoeur, Karl Popper, etj., dhe burimet e gjeneruara nga kërkimi empirik, studimi analizon sa dhe si transmetohet dija nëpërmjet programeve mësimore, teksteve shkollore dhe metodave të mësimdhënies. Nëpërmjet analizës sasiore dhe cilësore të instrumenteve të procesit mësimor dhe aktorëve socialë të përfshirë në të, studimi nxjerr në pah se edukimi në Shqipëri vazhdon të vuajë nga “sëmundja narrative”, se dija e përcjellë brezit të ri është jo plurale, e padiversifikuar dhe e pakontekstualizuar, se nuk është kapërcyer kontradikta mësues-nxënës, dhe se familja nuk është pjesë integrale e përvojës mësimore të fëmijës.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” i drejtohet studiuesve dhe politikëbërësve në fushën e arsimit, mësuesve, prindërve, por edhe një audience më të gjerë të interesuar për problematikat dhe sfidat e shkollës sot për edukimin me botëkuptim demokratik të të rinjve, që të veprojnë si qytetarë aktivë dhe të përgjegjshëm për mirëfunksionimin e një shoqërie demokratike.








Koleksioni: Komunikim |
Autore: Esilda Luku |
Nr. Faqesh: 266 faqe |
ISBN: 978-9928-325-396 |
Ҫmimi Kopertinës: 1000 Lekë |
Pesha:0.250kg |
Autori |
---|
5 |
|
0 |
4 |
|
0 |
3 |
|
0 |
2 |
|
0 |
1 |
|
0 |
Thank you!
Your review has been submittedLibra të ngjashëm
Ky libër u drejtohet studiuesve të medias, studentëve të gazetarisë dhe komunikimit, gazetarëve, si dhe kujtdo që ka interes për procesin transformues të sistemit politik dhe mediatik në vend pas vitit 1990, dhe ndikimet mbi kulturën profesionale të gazetarisë shqiptare. Proceset transformuese do të ndriçohen përmes disa prozhektorëve, nga perspektiva e shkencave politike, sociologjike dhe shkencave të komunikimit.








Shoqëri, në biznese, në familje, mes miqsh. Gjuha e librit është e thjeshtë dhe e kuptueshme sado ai prek tematika të rëndësishme të shoqërisë shqiptare sot. Komunikimi është edhe transport. Por, përse ne kemi braktisur anijet, trenat, dhe qytetet janë përmbytur nga veturat që e kanë shtyrë këmbësorin në qoshet e rrugëve me trotuare të ngushtë ose fare pa to ? Çfarë bëhet me brezat e rinj që komunikojnë në rrjetet sociale me kodet imazhesh dhe lexojnë shumë pak libra?



Dërgesë postare falas brenda vendit dhe sipas tarifave të Postës Shqiptare për porositë jashtë vendit.



Ky libër paraqet përgjigjet e autorit për një sërë çështjesh themelore që i interesojnë një publiku të gjerë: – Nëse do t’u përmbahemi përcaktimeve të Aristotelit, shoqëria shqiptare sot është më shumë demokraci, tirani apo oligarki? – Pse shoqëria shqiptare e shekullit XXI është në transformim nga modeli i shoqërisë periferike në atë piramidale? Kur ndodhi saktësisht ky transformim? – Kush e bëri kalimin nga shoqëria periferike në shoqërinë piramidale? Partitë politike kundërshtare kanë bashkëpunuar apo janë përplasur për këtë çështje? – Përse partnerët ndërkombëtarë të Shqipërisë, demokracitë e Perëndimit, e kanë mbështetur krijimin e shoqërisë piramidale?








Sfera e të drejtës sociale nuk i ka shpëtuar lëvizjes së mondializimit dhe rajonalizimit të së drejtës, e cila u shfaq në fillim të shekullit të XX-të, duke i përballur të drejtat kombëtare me influencën e normave ‘’ të huaja’’ që kishin origjinë dhe intensitete të ndryshme. Në këtë mënyrë u zhvilluan disa burime të së drejtës sociale. Libri ndahet në dy pjesë: E drejta sociale Evropiane dhe Ndërkombëtare e qarkullimit të lirë të personave dhe E Drejta Sociale Evropiane dhe Ndërkombëtare e ndërmarrjes.








Bota ka njohur mjaft episode baticash dhe zbaticash, si ky i fillim shekullit të XXI i cili shënon nisjen e një sprapsjeje të globalizimit ekonomik, i cili në vende të ndryshme u njoh edhe me termin ‘’mondializim’’. Përballë krizës globale të kapitalizmit, shohim tashmë qeveritë ose ekonomistët e shquar të djegin atë që e kanë adhuruar, tregun, dhe të rehabilitojnë shtetin që dikur e përbaltnin.








Televizioni përmbysi rendin shoqëror të vendosur nga shtypi i shkruar dhe gazetarët e tij, duke imponuar ligjin e tij të informacionit, kulturës dhe zbavitjeve. Revolucioni numerik, globalizmi i ekonomisë krijuan një erë të re për informacionin, argëtimin, komunikimin dhe edukimin. Mediat sot janë një nga vendet e privilegjuara ku mund të vëzhgohet dhe kuptohet më mirë bota në të cilën jetojmë.








Botimi i 11-të i librit ‘’Historia e mendimit ekonomik’’, dëshmon rëndësinë që ka studimi i sistemeve kryesore të vendeve perëndimore në formimin e studentëve të ekonomikut. Që nga
mendimi parashkencor deri te debatet e doktrinave bashkëkohore, do të gjejmë të gjithë ecurinë e një disipline, e cila për shumë kohë u influencua nga koncepte të idealizmit grek, të artikuluara në kundërshti të shumta.








Pesëmbëdhjetë vite hulumtim dhe studim, i mbështetur mbi të dhëna historike dhe krahasuese shumë më të gjera sesa punimet e mëparshme.Duke përshkruar tri shekuj dhe mbi njëzet vende, ripërtërin tërësisht kuptimin mbi dinamikën e kapitalizmit, duke e vendosur kontradiktën e tij themelore në raportin midis rritjes ekonomike dhe kthimit nga kapitali.








Në periudhën e sotme të krizës është e qartë se sistemi aktual i prodhimit dhe shkëmbimit të mallrave dhe shërbimeve nuk i arrin objektivat, të cilat duhet të përfshihen në ligjet që drejtojnë shoqëritë. Kështu thellohet hendeku midis fituesve, të cilët janë të pakët dhe masës humbëse që jeton në skamje. Pierre Calama, autori i librit, shtron një pyetje të cilës përmes analizave të parashtruara në tekst përpiqet t’i japë një përgjigje: Si do të mundet njerëzimi në kushtet e globalizmit të pajtojë nevojat ekonomike me faktin e pashmangshëm se burimet natyrore janë të kufizuara? Ai e trajton këtë çështje në frymën e një reflektimi të hapur, duke treguar se sot është e mundur që të sigurohet kontrolli kolektiv dhe demokratik i fatit të shoqërisë.








Ribotimi i librit ‘’Evropa monetare’’(2006) i përgjigjet nevojës në rritje për informacion dhe dije mbi funksionimin e zonës euro, duke qenë më shumë se thjesht një hyrje në fenomenet monetare. Një libër i cili parashtron sfidën e dyfishtë me të cilën përballet Evropa monetare, realizimin me sukses të zgjerimit të saj brenda një kuadri ku politika monetare të mund të kryhet në koherencë me pjesën tjetër të politikës ekonomike.








Një pikë referimi për rrënjët e begatisë ekonomike dhe shtegun që nxjerr nga varfëria e skajshme njerëzit më të varfër
të botës. Duke kombinuar tregimin plot gjallëri dhe pasion me një analizë të thellë dhe të fortë, Jeffrey Sachs paraqet fillimisht te Fundi i varfërisë një hartë të qartë konceptuale të ekonomisë botërore. I përshëndetur nga TIMES si një nga 100 njerëzit më me ndikim të botës, Jeffrey Sachs është i njohur anembanë botës për punën e tij në shumë vende si këshilltar në kohë krizash.
















Përshtypjet
Nuk ka përshtypje për këtë libër.