E qeshura e Epikurit, Platonët e vegjel
Lek 700
Ngjarja zhvendoset në Olimp, në vendin e të pavdekshmëve dhe fatlumëve, jetët e të cilëve çdo vdekatar do t’i adhuronte, me përjashtim të Epikurit. Ditën kur ai lindi Olimpi u frikësua. Si mund të frikësoheshin Perënditë nga lindja e një vdekatari? Por Epikuri mesa duket kishte ardhur në jetë, me një qëllim, të largonte frikën që njerëzit ndjenin për Perënditë. Çfarë do të ndodhë me fatin e Epikurit? A do të mundet ai t’i shpëtojë zemërimit të Zotave?








- Dërgesat & Kthimet
Dorëzimi
Ne dërgojmë porosi në të gjithë botën. Të gjitha porositë dërgohen me anë të postës Shqiptare. Transporti gjithmonë falas për porositë mbi 200 dollarë amerikanë. Gjatë periudhave të festave dhe promocioneve, koha e dorëzimit mund të jetë më e gjatë se normalja.Kthimet
Botimet Papirus do të pranojë shkëmbime dhe kthime brenda 30 ditëve nga data e blerjes , me kthimin e origjinalit e dhënien a arsyeve objektive të kthimit të porosisë. Kthimi juaj zakonisht do të përpunohet brenda një jave deri në një javë e gjysmë. Ne do t'ju dërgojmë një email për njoftimin e kthimit të porosisë. Ju lutemi, lini 1-3 ditë pune që rimbursimet të merren në formën origjinale të pagesës pasi të jetë përpunuar kthimi.Ndihmë
Dërgoni një email ose na kontaktoni në numrin e mëposhtëm të kontaktit nëse keni ndonjë pyetje ose ju duhet ndihmë. Email: info@papirus.al Celular: (+355) 69 36 41 353 - Pyetje?
Ngjarja zhvendoset në Olimp, në vendin e të pavdekshmëve dhe fatlumëve, jetët e të cilëve çdo vdekatar do t’i adhuronte, me përjashtim të Epikurit. Ditën kur ai lindi Olimpi u frikësua. Si mund të frikësoheshin Perënditë nga lindja e një vdekatari? Por Epikuri mesa duket kishte ardhur në jetë, me një qëllim, të largonte frikën që njerëzit ndjenin për Perënditë. Çfarë do të ndodhë me fatin e Epikurit? A do të mundet ai t’i shpëtojë zemërimit të Zotave?
Koleksioni: Për fëmijë & të rinj |
AutorëT: Yan Marchand, Jérémie Fischer |
Nr. Faqesh: 64 faqe |
ISBN: 978-9928-4378-9-1 |
Cmimi Kopertines: 700 Lekë |
Pesha: 0.145 kg |
Autori |
---|
5 |
|
0 |
4 |
|
0 |
3 |
|
0 |
2 |
|
0 |
1 |
|
0 |
Thank you!
Your review has been submittedLibra të ngjashëm
Martini, një buburrec i vogël plot ankth, niset në kërkim të aventurës në trupin e Martin Hajdegerit. Për buburrecin e vogël Martin, të rritesh qenka një proces i vështirë dhe i mbushur me
dyzime. Ky udhëtim do ta njohë me miq të rinj, si: milingonat dhe mbretëreshën e tyre, buburrecin dhe filozofin Epikur. Martini i vogël duket se është rritur mjaftueshëm për të vënë në dyshim shumë gjëra rreth tij. A do të mundet t’i qartësojë pikëpyetjet dhe dyzimet e tij?








Rrëfime nga kohët kur kafshët kishin fjalën e tyre për të thënë, për të na bërë të qeshim ose për të na lënë me gojë hapur. Gomarë, luanë, hiena, dhi, kërmij dhelpra apo flutura … të gjithë kanë hallet e tyre. Aventurat e tyre vënë në lojë vizionin tonë të botës, lumturinë dhe thellësinë e mendimit që ne njerëzit ndonjëherë mezi i shprehin… Për të dëgjuar një përrallë klikoni këtu:








Kënigsbergu ishte një qytet i vogël dhe i qetë i Prusisë Lindore, i njohur jo vetëm për madhështinë e kështjellave të tij por edhe për kalimtarin e preferuar të qytetit, Emanuel Kantin. Profesor Kanti njihej në qytet si një njeri vetmitar, me miq të paktë dhe një jetë të ndërtuar brenda mureve të shtëpisë së tij. Një vlerësues i dijes, punës dhe vullnetit për ta bërë të mirën. – Jo, po jua them, e vetmja gjë absolutisht e mirë është vullneti për ta bërë të mirën. Si do të përfundojë dita e çmendur e profesor Kantit?








Filozofi gjerman, kritiku i politikës ekonomike, historian, sociolog dhe jo vetëm, këtë herë do të vijë në serinë e Platonëve të Vegjël, si personazhi kryesor në librin ‘Fantazma e Karl Marksit. Më quajnë Karl Marks…. Ç’bëj fshehur nën këtë çarçaf ? Është histori e gjatë… Ajo e luftës së klasave! Një fantazëm lemeris Evropën. Shumë vite pas vdekjes së tij, hija e Marksit dhe e doktrinës së tij endet sërish. Historia nis në Selezi, provincë e Gjermanisë e udhëhequr ende nën sistemin feudal, ku familje të tëra detyrohen të shesin pronën e tyre dhe të largohen drejt qytetit. Hija e Marksit largohet përkohësisht, me premtimin se do të rikthehet sërish për të përmbushur misionin e tij.








Dashuria dhe urrejtja, jeta dhe vdekja, e mira dhe e keqja duket se janë bashkëshoqëruese universale të cilat do të ecin së bashku përgjatë kohës me të njëjtin hap. Sokrati ëndërrimtar endet në rrugët e Athinës, i vështruar nga mijëra sy pasi cilësohej si njeriu që sillte të keqen në qytet. … Njih vetveten! Mos u shqetëso për pasurinë, kërko të vërtetën dhe bëhu filozof! Por kjo nuk është në shijet e athinasve. Në fund të një gjyqi Sokrati dënohet. A do të arratiset ai?








Hannah Arendti nuk është mendimtare strofkash, por mendimtare sheshesh. Në teatrin e saj të vogël , të ngjitesh në skenë do të thotë të mendosh; do të thotë të veprosh. Një skenë teatrale është ngritur në qendër të qytetit aty Hannah do të takohet me Platonin. Hannah do të jetë gjithmonë një mendimtare e guximshme, e palëkundur ndaj mendimeve të saj, vajza që nuk pranonte t’a jetonte jetën pa rreziqe sepse pa ato ajo nuk quhet jetë. Emrin HANNAH mund ta lexosh njësoj nga fillimi deri në fund derisa nuk mund të tregosh dot nëse fundi nuk është një fillim i ri.








Historia fillon në Greqi rreth dy mijë e pesëqind vite më parë. Tregu gëlonte nga gumëzhimat e zërave të tregtarëve dhe blerësve por ndonëse në gjithë këtë zhurmë diku dëgjoheshin fjalët e një endacaku. Ishte Diogjeni, filozofi grek që endej në rrugët e Athinës. Diogjeni do ti mësonte Androstenit leksionin e vyer të jetës, që është gjithmonë më e vyer të pish ujin e mbledhur mes duarve të tua sesa një verë të sjellë matanë detit, sepse shijet e përziera me gënjeshtra dhe rreziqe janë gjithmonë të pavërteta.








Në veri të Francës, në një qytezë të Shampanjës, tre të rinj Henri, Adriani dhe Gastoni qëndrojnë të ulur rreth një zjarri. Diçka krejt e zakonshme. Gastoni, i riu më trupvogël nga të tre punonte si operator në postë dhe shpërndante mesazhe në të katër anët e Francës. Ai kishte një lidhje krejt të pazakontë me zjarrin. -Zjarri: jeta dhe vdekja….Vërtet, mësimi që nxjerrim nga zjarri është paradoksal. Zjarri shkatërron dhe rikrijon, formon dhe deformon. Flaka që djeg, duke shkatërruar gjithçka, është në të njëjtën kohë burim i të gjitha rifillimeve. Një letër do të ndryshojë jetën e Gastonit por edhe të personazheve të tjerë. Çfarë shkruhet në të?








Përrallat e të Dashuruarve Marrëzisht vijnë si një himn dedikuar dashurisë dhe të shoqëruara me ilustrime të mrekullueshme duke na ftuar në botën imagjinare të mençurisë popullore dhe jo vetëm… Për të dëgjuar një përrallë klikoni këtu:








Sokrati nuk është vetëm filozofi mendjehollë që lexohet nga të rriturit, tashmë edhe të vegjlit kanë mundësi të njihen me një nga figurat më të rëndësishme të antikitetit. Ky libër sjell në vëmendje temën universale të dashurisë në të gjitha dimensionet e saj. Për lexuesit e rritur dhe të vegjël, ‘’Sokrati i dashuruar’’ ju bën të besoni në forcën e dashurisë , si formë e njohjes së vetes më tjetrin por edhe si forca e cila i ndriçon rrugën mençurisë, të mirës, të drejtës dhe të vërtetës.








Përrallat e Rojtarëve të Mençur të Detit është një lloj manifesti poetik,i cili na zhyt në botën imagjinare të mençurisë popullore, nga ngushtica e La Manche deri në Atlantik, nga deti Baltik deri në detin Mesdhe, nga ujrat e Paqësorit deri në detin e Japonisë… Një shëtitje përkrahë kafshëve ujore, heronjve legjendarë dhe peshkatarëve të thjeshtë. Takojmë princeshën Otojime të Japonisë, Plakun e detit të tartarëve, pirate të egra, sirena etj. Në këtë kohë “stuhish ekologjike” autorët i bëjnë thirrje talentit të tyre si tregimtarë, duke u bërë jehonë traditave popullore, për të kontribuar në zgjimin e ndërgjegjeve dhe për të ruajtur burimin e botës, pra detet, që janë mëmat që na ushqejnë, të bukura, por ndonjëherë edhe të tmerrshme, të pasura me legjenda universale, të cilat ndërtojnë botën tonë imagjinare, dhe çdo pikë uji e të cilave vadit planetin blu… Për të dëgjaur një përrallë klikoni këtu:








Në një natë të qetë dimri të vitit 1629 në Holandë, pranë zjarrit të ndezur mirë, qëndronte mendueshëm zoti Dekart mbi dyshimet e tij prej gjërave më të vogla e deri tek ato më të mëdha, si vetë ekzistenca e Zotit. Dekarti bashkë me bashkëbiseduesin e tij, papagallin Baruk ishte vazhdimisht në kërkim të një gjëje të sigurtë, jo të dyshimtë. Për të arritur tek e vërteta dhe e sigurta nuk duhet t’i besonte rrengjeve të Djallit. A do mundet Dekarti t’i largojë të gjitha dyshimet e tij drejt të vërtetës absolute? Si do të jetë rrugëtimi i tij drejt kësaj të vërteta?








Përshtypjet
Nuk ka përshtypje për këtë libër.