Politikat e Bashkimit Evropian
Lek 500
Politikat e Bashkimit Evropian mbeten në pjesën më të madhe një çështje e specialistëve, të cilët i studiojnë dhe i trajtojnë ato veç nga njëra-tjetra. Libri paraqet politikat e ndryshme evropiane në formë të përmbledhur dhe didaktike njëherazi, duke i sjellë ato në gjendjen e tyre aktuale pa referencat e të kaluarës.








- Dërgesat & Kthimet
Dorëzimi
Ne dërgojmë porosi në të gjithë botën. Të gjitha porositë dërgohen me anë të postës Shqiptare. Transporti gjithmonë falas për porositë mbi 200 dollarë amerikanë. Gjatë periudhave të festave dhe promocioneve, koha e dorëzimit mund të jetë më e gjatë se normalja.Kthimet
Botimet Papirus do të pranojë shkëmbime dhe kthime brenda 30 ditëve nga data e blerjes , me kthimin e origjinalit e dhënien a arsyeve objektive të kthimit të porosisë. Kthimi juaj zakonisht do të përpunohet brenda një jave deri në një javë e gjysmë. Ne do t'ju dërgojmë një email për njoftimin e kthimit të porosisë. Ju lutemi, lini 1-3 ditë pune që rimbursimet të merren në formën origjinale të pagesës pasi të jetë përpunuar kthimi.Ndihmë
Dërgoni një email ose na kontaktoni në numrin e mëposhtëm të kontaktit nëse keni ndonjë pyetje ose ju duhet ndihmë. Email: info@papirus.al Celular: (+355) 69 36 41 353 - Pyetje?
Politikat e Bashkimit Evropian mbeten në pjesën më të madhe një çështje e specialistëve, të cilët i studiojnë dhe i trajtojnë ato veç nga njëra-tjetra. Libri paraqet politikat e ndryshme evropiane në formë të përmbledhur dhe didaktike njëherazi, duke i sjellë ato në gjendjen e tyre aktuale pa referencat e të kaluarës.








Analizë rigoroze të përmbajtjes dhe natyrës së Evropës ekonomike dhe sociale që po ndërtohet aktualisht, tregues i sfidave të ndryshme, i raporteve të forcave dhe skenarëve që do të përcaktojnë Evropën e së nesërmes; midis zonës së shkëmbimit të lirë dhe hapësirës politike të integruar.








Ribotimi i librit ‘’Evropa monetare’’(2006) i përgjigjet nevojës në rritje për informacion dhe dije mbi funksionimin e zonës euro, duke qenë më shumë se thjesht një hyrje në fenomenet monetare. Një libër i cili parashtron sfidën e dyfishtë me të cilën përballet Evropa monetare, realizimin me sukses të zgjerimit të saj brenda një kuadri ku politika monetare të mund të kryhet në koherencë me pjesën tjetër të politikës ekonomike.








Qëllimi kryesor i këtij fjalori termash juridikë evropianë është që t’i japë mundësi lexuesit të kuptojë lehtësisht konceptet dhe shprehjet e përdorura gjerësisht nga juristët, specilaistët dhe mediat lidhur me atë që është rënë dakord të quhet Evropa. Në këtë fjalor nuk trajtohet vetëm Bashkimi Evropian. Objekt i shumë termave janë organizata të tjera evropiane, të tilla si Gjykata Evropiane e të Drejtave të njeriut, OSBE, etj…
Zgjerimi i Bashkimit Evropian në 25 anëtarë i realizuar në vitin 2004 kërkoi një reformë institucionale. E parashikuar nga Traktati i Nisës, ajo u thellua nga projekti i Kushtetutës Evropiane. Fusha të tilla si politika e jashtme dhe ajo e mbrojtjes, ose hapësirat për liri, siguri dhe drejtësi po përfshihen gradualisht në politikat komunitare. Ky libër studion institucionet e Bashkimit Evropian, veprimtarinë e tyre të përditshme, analizon mekanizmat e administratës franceze që sigurojnë lidhjet me Brukselin dhe paraqet ndryshimet që do të ndodhin kur të jetë ratifikuar Traktati Kushtetues.








Politikat e Bashkimit Evropian mbeten në pjesën më të madhe një çështje e specialistëve, të cilët i studiojnë dhe i trajtojnë ato veç nga njëra-tjetra. Libri paraqet politikat e ndryshme evropiane në formë të përmbledhur dhe didaktike njëherazi, duke i sjellë ato në gjendjen e tyre aktuale pa referencat e të kaluarës.
Koleksioni: Drejtësi & Evropa |
Autori: François d'Arcy |
Nr. Faqesh: 174 faqe |
ISBN: 978-99943-976-1-7 |
Ҫmimi Kopertinës: 500 Lekë |
Pesha: 0.194 kg |
Autori |
---|
5 |
|
0 |
4 |
|
0 |
3 |
|
0 |
2 |
|
0 |
1 |
|
0 |
Thank you!
Your review has been submittedLibra të ngjashëm
Të gjitha shoqëritë njerëzore kanë nevojë të justifikojnë pabarazitë e tyre: atyre u duhen gjetur arsyet, përndryshe e gjithë struktura politike dhe shoqërore rrezikon të shembet. Ideologjitë e të shkuarës, nëse i studiojmë nga afër, nuk janë gjithmonë më të çmendura se ato të sotmet. Vetëm duke treguar trajektoret e shumta dhe ndërthurjet e mundshme ne mund të vëmë në pikëpyetje vetë themelet e institucioneve tona dhe të parashikojmë kushtet për transformimin e tyre.
Duke u bazuar në të dhëna krahasuese të jashtëzakonshme për nga shtrirja dhe thellësia e tyre, ky libër ripërcakton në një perspektivë ekonomike, sociale, intelektuale dhe politike, historinë dhe të ardhmen e regjimeve të mbështetura në pabarazi, që nga shoqëritë e vjetra tri funksionale dhe skllavopronare, deri te shoqëritë moderne postkolonialiste dhe hiperkapitaliste, duke kaluar nga shoqëritë pronësore, kolonialiste, komuniste dhe socialdemokrate.
Drejtor i studimeve në Shkollën e Studimeve të Avancuara në Shkenca Sociale dhe Profesor në Shkollën Ekonomike të Parisit, Thomas Piketty është autori i Kapitali në shekullin XXI (2013), i përkthyer në 40 gjuhë dhe i shitur më shumë se 2.5 milionë kopje, vazhdim i të cilit është ky libër.
















Pesëmbëdhjetë vite hulumtim dhe studim, i mbështetur mbi të dhëna historike dhe krahasuese shumë më të gjera sesa punimet e mëparshme.Duke përshkruar tri shekuj dhe mbi njëzet vende, ripërtërin tërësisht kuptimin mbi dinamikën e kapitalizmit, duke e vendosur kontradiktën e tij themelore në raportin midis rritjes ekonomike dhe kthimit nga kapitali.








Propaganda autoritare nuk e lë individin të marrë në dorë fatin e vet, e bën atë ta kërkojë si ajri autoritetin sundues, ndryshe humbet toruan; se si njeriu mbetet në kërkim të “babait” dhe të “nënës”, pret urdhra, kërkon të mësohet, squllet, struket, emocionohet nga histeritë që shkakton pushteti, jo rrallë edhe qan para tij dhe për të! Pret prijësin! Ky libër analizon këtë aspekt të formimit psikologjik të individit që kërkon të rrënjosë propaganda, edukata, shkolla dhe kultura paternaliste.









Ky libër trajton shoqërinë shqiptare nga viti 1990 deri në fillimet e shekullit të ri duke shtruar pyetje për disa nga problematikat më të rëndësishme në vendin tonë. -Si e ndikoi i ashtuquajturi “Ligji për Tokën”, numër 7501, ekonominë shqiptare në vitet ‘90 dhe në vazhdim dhe çfarë pasojash negative pati ai mbi prodhimin e ekonomisë vendase? – Emigrimi brenda dhe jashtë vendit i masave të gjera të popullsisë e pasuron apo e ka varfëruar shoqërinë shqiptare? “Ekonomia e përmbysur” në zonat e mëdha urbane është bërë modeli ekonomik i tyre. Përse ajo prodhon varfëri urbane, papunësi, rritje taksash lokale dhe boshatisje demografike të territorit? Ky libër trajton shoqërinë shqiptare nga viti 1990 deri në fillimet e shekullit të ri duke shtruar pyetje për disa nga problematikat më të rëndësishme në vendin tonë. -Si e ndikoi i ashtuquajturi “Ligji për Tokën”, numër 7501, ekonominë shqiptare në vitet ‘90 dhe në vazhdim dhe çfarë pasojash negative pati ai mbi prodhimin e ekonomisë vendase? – Emigrimi brenda dhe jashtë vendit i masave të gjera të popullsisë e pasuron apo e ka varfëruar shoqërinë shqiptare? “Ekonomia e përmbysur” në zonat e mëdha urbane është bërë modeli ekonomik i tyre. Përse ajo prodhon varfëri urbane, papunësi, rritje taksash lokale dhe boshatisje demografike të territorit?








Kodi Civil i Mbretërisë Shqiptare, miratuar më 1 prill 1929 i hartuar nën ndikimin e modelit francez, u quajt jo rastësisht Kodi Civil i Zogut. Ai do të përfaqësonte një risi në realitetin që prezantonte shteti dhe shoqëria shqiptare e asaj kohe. Risjellja në jetë e këtij Kodi, nëpërmjet ribotimit në këtë përvjetor të 81-të të tij, pavarësisht kohës së gjatë që ka kaluar, bën që edhe sot ai të ruajë karakterin bashkëkohor, individualitetin dhe integritetin e tij.








Përse demokracia që për parim është decentralizim dhe vetëqeverisje është tjetërsuar në centralizim partiako-burokratik, përse tregu që duhet të udhëhiqet nga idealet e konkurrencës sa më perfekte na është kthyer në një monopol politiko-oligarkik, përse Shqipëria në vend të modernizohet, ka mbetur teknologjikisht shoqëri e shekullit të 20-të, përse në vend të drejtave të fuqishme qytetare…
















Detyrimet janë një pjesë thelbësore e të drejtës, bazat e të cilave duhet të njihen nga të gjithë ata që merren me çështjet juridike. Ky libër vjen me një botim tërësisht të përditësuar me reformat ligjore dhe të rejat e fundit nga jurisprudenca duke u ndalur jo vetëm në përshkrimin e tyre por duke shpjeguar edhe se ku bazohen si dhe kontradiktat që kanë ndonjëherë.








E Drejta Penale Evropiane përbëhet nga një tërësi normash të përpunuara nga organe ndërkombëtare dhe të përbashkëta të 27 Shteteve të Bashkimit Evropian apo të 47 Shteteve të Këshillit të Evropës. Kjo e drejtë ka si qëllim zhvillimin e bashkëpunimit midis Shteteve, si dhe të sigurojë respektimin e të drejtave të njeriut sipas Konventës Evropiane të të Drejtave të Njeriut.








Të vijosh sot me edukimin narrativ në shkollë, që e paraqet realitetin si statik, të izoluar, të parashikueshëm dhe të shkëputur nga përvoja jetësore e të rinjve, nënkupton formimin dogmatik të tyre, që nuk i përgjigjet një shoqërie demokratike në një botë gjithnjë e më të ndërvarur.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” analizon në mënyrë shterruese dhe të pasur me paraqitje vizuale mënyrën e përcjelljes së dijes në lëndë të shkencave humane e sociale në arsimin e mesëm të ulët dhe të lartë në Shqipëri. Duke u mbështetur në qasjen teorike ndaj njohjes së John Dewey, Maurice Merleau – Ponty, Paul Ricoeur, Karl Popper, etj., dhe burimet e gjeneruara nga kërkimi empirik, studimi analizon sa dhe si transmetohet dija nëpërmjet programeve mësimore, teksteve shkollore dhe metodave të mësimdhënies. Nëpërmjet analizës sasiore dhe cilësore të instrumenteve të procesit mësimor dhe aktorëve socialë të përfshirë në të, studimi nxjerr në pah se edukimi në Shqipëri vazhdon të vuajë nga “sëmundja narrative”, se dija e përcjellë brezit të ri është jo plurale, e padiversifikuar dhe e pakontekstualizuar, se nuk është kapërcyer kontradikta mësues-nxënës, dhe se familja nuk është pjesë integrale e përvojës mësimore të fëmijës.
Libri “A edukojmë qytetarë në shkollë?” i drejtohet studiuesve dhe politikëbërësve në fushën e arsimit, mësuesve, prindërve, por edhe një audience më të gjerë të interesuar për problematikat dhe sfidat e shkollës sot për edukimin me botëkuptim demokratik të të rinjve, që të veprojnë si qytetarë aktivë dhe të përgjegjshëm për mirëfunksionimin e një shoqërie demokratike.








Libri është ndërtuar në formën e refleksioneve të lidhura me përshkrime të hollësishme të realiteve urbane të sotme në Shqipëri. Lexuesi do të gjejë analiza me sy kritik të urbanizimit në Tiranë, Krujë, Sarandë, Berat, Pogradec, etj. Të gjitha këto jo si qëllim në vetvete, por për të nxjerrë përfundime më të gjera që janë ballafaquar edhe me ide të autorëve të mëdhenj të fushës të filozofisë dhe të urbanistikës. Titulli ka domethënien e vet, sepse autori në libër mendon që modeli i qytetit te ndërtesat shumëkatëshe, te mbipopullimi urban, ky model qyteti ka rënë, ka degraduar dhe nuk ka më asnjë të ardhme.



Dërgesë postare falas brenda vendit dhe sipas tarifave të Postës Shqiptare për porositë jashtë vendit.



Përshtypjet
Nuk ka përshtypje për këtë libër.